De laatste paar dagen - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu De laatste paar dagen - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu

De laatste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Bianca

24 Augustus 2014 | Spanje, Pals

Ola,

Het is alweer een hele tijd geleden dus tijd voor een update.. En tevens de laatste update want over 3 dagen ben ik al weer thuis...

NA een aantal bezoekloze weken is Suus begin augustus voor de 2e keer langs gekomen. Onwijs gezellige week gehad. Eindelijk zijn we naar het waterpark geweest, en daar hebben we ons kostelijk vermaakt.. We love de waterparken..
Ook fijn voor suus was dat ze deze keer stuk beter weer heeft gehad. Minpuntje was dat ze dat ook meenam toen ze naar huis ging want de dag van haar vertrek en de dagen daarna was het noodweer hier. Stevige regen en onweersbuien..
Daarna was het de beurt aan Inge.. Die kwam met de trein vanuit barcelona.. En ja hoor ze had t allemaal gevonden.. Ook weer super gezellige dagen gehad. Lekker bijgekletst.. Omdat Inge hier vroeger veel ging camperen enzo had ze veel herrinneringen en hebben we alle plaatsjes bezocht die ze wilde.. Veel te snel echter moest ze al weer naar Nederland.. Wel fijn voor mn oren. want die tuterde.. hahahahaha (kon t niet laten Inge ;-)
Afgelopen week was het de beurt aan mn vriendinnetje uit t verre oosten.. En was ik jarig.. Dus dubbel feest.
We hebben op mn verjaardag een zalige dag in Barcelona gehad.. En de rest van de week bijgekletst naar het strand geweest lekker gegeten en van de zon genoten.

En nu is iedereen weer naar huis en is het tijd om eens even terug te blikken op 14 weken Spanje..
Onwijs leuke tijd gehad die ik nooit had willen missen. Geweldige nieuwe en lieve mensen ontmoet en friends for life gemaakt.
Mn spaans laat nog wat te wensen over.. Zo zei ik laatst tegen onze dokter.. althans dacht ik... Allemachtig wat heb ik het heet.. Ik zei echter allemachtig wat ben ik heet.. ahahahahahahahahahahaha die man verschoot van kleur.. hahahahahahahahahahahahahahaha
Patienten blijven me ook verbazen.. Zo had mijn collega laatst een vader een klysma meegegeven voor zijn dochter.. Kwamen uit Belgie maar goed.. Spraken dus nederlands.. Andere dag komen ze bij mij op t spreekuur om te melden dat klysma niet had geholpen.. Oke.. Kan..
Zegt dat meisje.. Ja wil wel graag iets wat helpt.. Dit smaakte ook heel vies... EEJHHHHHHHHHH pardon?? Ja heb t opgedronken..
OOOHHHHHHHHHH ja dat was niet de bedoeling.. . ahahahahahahahahaha mag geen vooroordelen hebben over belgen.. maar ja na dit.. ;-)

Momenteel is er alweer een paar weken een grote uittocht gaande en is het op de camping al weer super stil.. Nou is het er nooit druk geweest maar nu gaat de verveling wel weer toeslaan.

Wat is zeker niet ga missen zijn mieren en muggen.. Mieren lopen er overal en altijd hoevaak je ze ook probeert te vergassen. Muggen helaas ook.. En ik heb heel vaak op het menu gestaan van meneer mug..

Mijn meisjes ga ik wel missen! Net als het opstaan met (meestal) een blauwe lucht en een blauwe zee. Heerlijke temperaturen..
Ook heb ik al sinds mei geen dichte schoenen meer aangehad. Zal wennen worden.

Tot slot:

Suzanne: Bedankt voor je bezoekjes en al je lieve kaartjes. Heb onwijs genoten met je en volgende trip maken we samen en gaan we samen naar huis!

Max en Wieneke; Heel lief dat jullie zijn geweest en wat hebben we genoten en gelachen! En waterfietsen zal vanaf nu nooit meer zijn zoals t was max.....

Simone: Jij hebt t slechtste weer van alle bezoekers gehad maar moet je eerlijk zeggen het werd er niet minder gezellig om.. En wat hebben we een lol gehad om de weirdo stagiar :-)

Mn lieve moedertje: Zo stoere chick! Helemaal alleen gevlogen voor t eerst zonder mn vader. Wat hebben we een leuke week gehad en wat ben ik blij dat ik je alles heb laten zien wat ik hier doe en waar ik werk. En wat hebben we genoten in Barcelona van Camp nou

Mn lief michel.. Hele fijne week gehad, lekker gekletst gegeten en onwijs fijne dagen in barcelona gehad! Lief dat je bent geweest..

Suus: Ook de 2e keer dat je kwam was je om te gillen..

Inge: Mn oren tuteren nog.. Maar potverdikkie wat een leuk maar kort weekend hadden we!

Corrin: Ook geen held om alleen te vliegen.. Dat maakt t extra lief dat je er was.. Ook al kwam je beetje stoned aan :-) :-)

Mn lieve vader: Niet geweest maar bijna dagelijks wel even gezien op skype.. Die weer allemaal klusjes moest doen in mn huis.. Bedankt!! Heb mooi cadeautje voor je gekocht!!

Juud: Voor het enorme pakket leesvoer! Thanks!

En natuurlijk mn Collega´s niet vergeten
Erwin en oscar hebben een geweldig bedrijf opgezet en samen met Brigit en Kiek was het een geweldig open en goede sfeer waar ik in terecht kwam. Ik heb een ontzettend leuke tijd met jullie gehad.
Erwin bedankt voor mn slangenobsessie!En ga in hemelsnaam een x naar cordoba
Oscar: thanks voor de zalando tip..
Brigit: Bedankt voor je gezelligheid en je vaardigheden als tomtom toen ik in het begin wel eens verdwaalde.. En wat heb je een prachtige dochter met wenkbrauwen waar ik stik jaloers op ben!
Kiek: Mn buurvrouw en hulp bij alles.. Vertalen adviezen goede strandtips en eethuisjes..
Bedankt!!

Verder iedereen die kaartjes gestuurd heeft,heeft geskypt gebeld of heeft gefacetimed. Het maakte dat de 14 weken zijn omgevlogen!

Tot snel.. Woensdag om 09:00 land ik in Eindhoven!

Dikke kus Bianca

  • 25 Augustus 2014 - 00:43

    Ab Papôt:

    Alvast een warm welkom terug, wanneer is je 1e werkdag...???

    groetjes

    Ab P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Komende 3 maanden ga ik wonen in Begur in Spanje en werken in pals bij verpleegpost Spanje

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 1268
Totaal aantal bezoekers 4209

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Aan het werk in spanje

Landen bezocht: