Toeristen - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu Toeristen - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu

Toeristen

Blijf op de hoogte en volg Bianca

07 Juli 2014 | Spanje, Pals

Ola buenos diaz guano en guapa's..

Hier zijn de drukke tijden aangebroken en de werkweken gevuld met 50-60 uur werken.. Ja ja ik krijg het niet cadeau..
Wat ik mezelf wel cadeau heb gedaan is een werkster.. En dat is me een zaligheid.. Die moet ik in Nederland ook!

De stagiaire is ook helemaal geïnstalleerd. Super leuke meid! Ze heet Celina volgt een normale opleiding heeft geen rare psychische stoornissen en ze is niet voor PSV.;-) En ze is lief voor mijn meisjes! En dat is t allerbelangrijkst. Ze moet nog even de weg leren kennen maar dat is toch kwestie van oefenen want iedereen verdwaald hier in t begin..

De toeristen zijn hier inmiddels ook al in grotere getale aanwezig en dat is me een partij vermakelijk... Kan er serieus uren naar kijken..
Zo wordt de man er elke ochtend op uitgestuurd naar de camping winkel om broodjes enzo te halen.. Hij moet dan gelijk lounge bedjes reserveren bij t zwembad door er z'n handdoek op te leggen.. Echter zodra de beste brave man z'n hielen heeft gelicht komt de badmeester en die mikt alle handdoeken weer in een doos... Zero tolerance als t gaat om bedjes "reserveren " zeer kostelijk als dan t hele gezin aankomt en denkt vooraan bij t zwembad te kunnen liggen..
Of je komt de toerist tegen in de supermarkt in t dorp.. Met alleen een speedo zwembroekje aan.. Geweldig om de Spaanse meiden te horen schelden hierop..
Gisteren was er een Nederlands gezin in de supermarkt.. Waarschijnlijk net aangekomen... Er werd hard geroepen door de winkel.. Henk hebben ze hier geen remia mayonaise? Hahahahahahahaha
En dan de Engelsman die komt lijkwit aan gaat zonder zonnebrand lekker liggen schroeien met als gevolg tientallen blaren.. Andere dag.. Gewoon weer in de zon..
En dan de kleding... Veel mensen hebben een chronisch decorum verlies.. Gordon zou hier tientallen afleveringen van hotter then my doughter kunnen filmen..
Maar goed zeer vermakelijk hoor...

Mijn i phone met mijn Nederlandse nummer is kapot.. Helaas. Ik heb een Spaans nummer mocht je die willen reageer dan even via Facebook of via div. mensen die t wel hebben..
Als laatste wil ik iedereen die al vakantie heeft een onwijs leuke zonnige en vooral gezellige vakantie toewensen! Komt het eraan? Hou dan nog even vol met de laatste loodjes!

Hasta luego xxx



  • 07 Juli 2014 - 10:40

    Hennie:

    Hoi Bianca,

    Weer genoten van je verhalen, is hard werken voor je nu, maar je beleef ook wel weer wat!
    En dat van die bedjes herken ik, fijn te lezen dat ze er daar gelijk afgeflikkert worden, stoor me daar altijd aan. Wij hebben nu vakantie, blijven in de buurt dit jaar, maar genieten hier ook wel hoor. Je "lief" komt ook al snel lees ik, fijne tijd voor jullie, eb buiten je werk om lekker genieten! Gr en liefs Leen en Hennie


  • 07 Juli 2014 - 10:44

    Cora:

    Dikke kussss lieverd ,leuk geschrev3n

  • 07 Juli 2014 - 10:47

    Corrin:

    OMG, remia mayo... hahaha!!

  • 07 Juli 2014 - 10:59

    Jeannette:

    Hahahahaha geweldig!!!!!

  • 07 Juli 2014 - 12:09

    Bianca:

    Hahaha hilarisch weer....!

  • 07 Juli 2014 - 20:10

    Yolanda:

    Olaola, geweldige verhalen, zie het allemaal helemaal voor me:-)!


  • 08 Juli 2014 - 10:43

    Gertruud:

    Hoi Bianca,
    Weer heerlijk van je verhaal genoten! Zo herkenbaar. Ben vandaag in Zandvoort maar hier zwaar bewolkt en 15 graden. Wees zuinig op je meisjes!
    Groetjes
    Gertruud

  • 08 Juli 2014 - 10:43

    Gertruud:

    Hoi Bianca,
    Weer heerlijk van je verhaal genoten! Zo herkenbaar. Ben vandaag in Zandvoort maar hier zwaar bewolkt en 15 graden. Wees zuinig op je meisjes!
    Groetjes
    Gertruud

  • 15 Juli 2014 - 04:01

    Trudi:

    Hoi Bianca,

    Leuke verhalen hoor.
    Dacht ik net wat doet zij daar , feestvieren met al die ex collega's en andere reizigers, schrjif je dat je zo lang moet werken. Hahaha!
    En dat in die hitte.
    Puffen toch?
    Maar wel heel erg apart en zeker een ervaring.
    Kom je nog wel toe aan nageltjes lakken?
    Veel plezier daar.

  • 22 Juli 2014 - 19:49

    Yolanda:

    Ha schijndochter, wat een geweldige verrassing dat ik je in september bij AMS weer in m'n armen kan sluiten :-)! Toppie, van harte geluk gewenst! Dat is een hele mooie thuiskomer voor je!!!
    Geniet van je werk en de voorpret! Groetjes van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Komende 3 maanden ga ik wonen in Begur in Spanje en werken in pals bij verpleegpost Spanje

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 4210

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Aan het werk in spanje

Landen bezocht: