De Spaanse manier - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu De Spaanse manier - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu

De Spaanse manier

Blijf op de hoogte en volg Bianca

12 Juni 2014 | Spanje, Pals

Afgelopen zaterdag ochtend is Suus weer naar huis gegaan, super gezellige week gehad. Maar er was 1 min punt... Het ging veels te snel voorbij! Dik leuke week gehad. Als vanouds! :-)
Maar goed Suus weer naar huis en t werk hier gaat door..

Afgelopen maandag ben ik met Oscar ( de man van de baas) Naar de politie in girona gegaan, daar moest ik heen om mijn nie nummer aan te vragen. Das m'n Spaanse Sofi nummer.. Nou! Dat was me wat hahahahahahahaha
Als eerste dikke lange rij, Oscar gaan vragen hebben we nog formulieren ofzo nodig. Nee hoor oké. Wij wachten. Na ruim drie kwartier aan de beurt. Aardige man maar ja ik moest wel een certificaat hebben waarop staat dat ik zo'n nie nummer echt nodig hebt. En er moesten nog 2 formulieren ingevuld en gekopieerd worden mee genomen. Dus we konden weer gaan. Oscar had echt nog nooit van zo'n certificaat gehoord.. Dus wij naar z'n advocaat. Die wist ook van niets maar die zegt ik maak wel wat ja ja mensen de Spaanse wetten zijn rekbaar.. Wij met ingevulde gekopieerde formulieren en certificaat terug. Half uur wachten en wat denk je.... Het was precies het goede certificaat! Hoe is t mogelijk... Ik mocht van Oscar niet hardop lachen hahahahahahahaha afijn stempeltje hier stempeltje daar.. Ik denk nu krijg ik t.. Nee hoor over een maand is t klaar! Ik ging serieus dood van t lachen hahahahahahahaha nog als ik er weer aan terug denk.... Nou ja over een maandje nog maar eens terug naar Girona...

Op de camping lopen de gasten ook steeds meer binnen langzaam aan wordt het drukker... En warmer! Dik 35 graden..
Sinds gisteren ook lid geworden van een sportclub. Super leuk, geen Ronaldo types helaas maar ja.. Ook geen airco dus extra zweten... Ze vroegen of ik buiten op de sintelbaan rondje wilde gaan hardlopen.. In de bloedhitte.. No gracias hahahaha moet natuurlijk niet te gek worden ;-)
Zaterdagavond komt Simone al weer logeren! Super gezellig!

Nu even nog een duik nemen.. Het is tenslotte siësta..

X adios

  • 12 Juni 2014 - 15:18

    Corrin:

    Haha, je hebt het er maar druk mee... met al dat bezoek ;) fijn dat je het zo naar je zin hebt babe. X

  • 12 Juni 2014 - 15:22

    Frederike Hoogendijk:

    Hoi Bianca,
    Dit was weer een super smeuïg verhaal! Tranen gelachen en. ...tja hier geen frisse duik helaas!
    Veel plezier met Simone!
    X Frederike

  • 12 Juni 2014 - 17:10

    Suzanne:

    Ik vond het ook super gezellig! Wat een tijgers in Spanje. Hoef je hier niet te proberen. Veel plezier morgen met de wedstrijd Spanje-Nederland! Dikke kus

  • 13 Juni 2014 - 14:51

    Marieke:

    hahahaha lachen, lijkt Curacao wel

  • 14 Juni 2014 - 21:44

    La Diva Els:

    Is de kippenboer al open op de hoek?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Komende 3 maanden ga ik wonen in Begur in Spanje en werken in pals bij verpleegpost Spanje

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4213

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Aan het werk in spanje

Landen bezocht: