Update - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Pals, Spanje van Bianca Weeda - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Bianca

24 Juli 2014 | Spanje, Pals

Ola and buenos dias..

Wat heeft er de afgelopen week in Nederland nou eigenlijk oekraine een enorme ramp plaats gevonden. In en in triest. Iets wat hier moeilijk te bevatten is, omdat er simpelweg bijna niets van in het nieuws is. Niet in de krant en niet op tv. Alles wat we hier zien is in een Nederlandse krant of online op cnn. Toch hebben we gisteren ook hier een minuutje stilte in acht genomen. Gewoon om dat het moet!

Maar hier is ook een hoop gebeurd.. Alleen dat is stuk positiever.. Als eerste is natuurlijk mn lief geweest. Een hele leuke en relaxe week gehad. Moest tussendoor wel werken maar dat maakte het niet minder gezellig. We zijn wel nachtje in Barcelona gaan slapen. Dat was toch klein beetje vakantie gevoel.. Dik genoten.
Afgelopen week kreeg ik een telefoontje van mn oude werk met de vraag of ik nog steeds terug wilde komen op AMS... Nou eeehhhh JA!!
Dus vanaf 2 september ga ik weer aan de slag op schiphol.. Heel lekker vooruitzicht kan ik jullie vertellen.
Ticket naar huis is (was) geboekt. woensdag 27 augustus kom ik lekker terug..
Komende 2 weken ben ik nog even bezoek loos.. Daarna komt mn lieve vriendinnetje Suus voor de 2e keer. HOERA
Daarna komt chickie Inge JEEJJJ en als allerlaatste mn lieve vriendin uit t verre oosten corrin.. WHOEHOEE
Niets te klagen dus..

Met mn meisjes gaat ook alles goed. Afgelopen week hadden we er 1 meisje extra bij.. Ze verbleef met haar man op de camping.. Echter mw is heel erg dement en dat werd op de camping een heel groot probleem.
Die is door familie opgehaald en samen met haar echtgenoot (die ook in de war is) naar huis gebracht..

Op de eerste hulp post op de camping wordt het ook drukker.. Althans met vragen en klein leed.. (muggebulten xxl exceem enzo) gelukkig voor de vakantie ganger blijft groot leed vooralsnog hen gespaard.
Ook de zee egels zijn hier weer in grote getale aanwezig. Gister had ik een jongetje en zn vader in totaal 78 stekels in voeten en tenen..
Dus hele ochtend stekels zitten verwijderen.. Ik kan zeggen dat ik expert ben!
Al waren de stekels in de voet van de vader wel grappig.. Hij vertelde dat zn zoontje uit t water kwam huilend met al die stekels in zn voeten en tenen. Hij zegt je was zeker weer aan t klieren op de rotsen er zitten hier geen zee egels.. Totdat pappa zelf ging zwemmen hahahahahaha
Die man narrig.. Tja heb m toch wel beetje uitgelachen ;-)

Dit was t weer voor nu.. Tot snel!
ooh ja mijn nederlandse nummer is nog steeds niet in gebruik..
Voel je de onhoudbare drang om me te appen (wat is eigenlijk heel leuk vind :-) ) het spaanse nummer is 0034688910667

Hasta luego
xxxxxxxxxx

  • 09 Augustus 2014 - 07:31

    Yolanda:

    Bon Giorno, veel plezier en succes gewenst met je laatste loodjes daar! Wat zul je op AMS de zee-egeltjes missen :-)! Tot gauw!!!

  • 24 Augustus 2014 - 22:51

    Meliek:

    Dag Bianca,

    De laatste daagjes aan de mooie Spaanse costa's. Succes met de laatste loodjes, en een goede reis terug!!!
    Ben benieuwd hoe de 30days challange heeft gewerkt, en of je bruinings-schema is behaald.
    Het was leuk je te leren kennen! (herinnering zal altijd blijven in die 'mooie' winkel) HIHAHO!!! :D

    Liefs Meliek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Komende 3 maanden ga ik wonen in Begur in Spanje en werken in pals bij verpleegpost Spanje

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 4203

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Aan het werk in spanje

Landen bezocht: